بایگانی نوشته‌ها


سیستم مدیریت آموزش(ال ام اس) چیست؟

سیستم مدیریت آموزش(ال ام اس) چیست؟

ال ام اس یک سیستم مدیریت یادگیری الکترونیکی است. ال ام اس یک واژه جهانی است که مخفف کلمه Learning Management System می باشد. به طور خاص ال ام اس برای مدیریت دوره های آنلاین، توزیع مواد آموزشی و همکاری بین فراگیر و مدرس طراحی شده است.سامانه ال ام اس به شما اجازه می دهد تا تمام جنبه هایی از یک دوره آموزشی را مدیریت کنید و فراگیران را در دوره های آموزشی ثبت نام کنید.

کلاس مجازی چیست

کلاس مجازی چیست

کلاس مجازی چیست؟امروزه از کلاس مجازی و آموزش مجازی بسیار می‌شنویم. سازمان ها در پی راه اندازی سامانه مدیریت یادگیری هستند تا بتوانند آموزش سازمانی خود را بهبود بخشند. در این راستا با مفاهیم کلاس مجازی و آموزش مجازی روبرو می‌شوند.

چرا باید از آموزش مجازی استفاده کنیم ؟

چرا باید از آموزش مجازی استفاده کنیم ؟

آموزش مجازی، به عنوان یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای افزایش یادگیری در سراسر جهان در حال مطرح شدن است، و فقط مسئله زمان است تا روش‌های یادگیری سنتی جای خود را به آموزش‌های مجازی دهند.

بهترین دکتر تشخیص اوتیسم در تهران

بهترین دکتر تشخیص اوتیسم در تهران

بهترین دکتر تشخیص اوتیسم در تهراناختلال اوتیسم یکی از اختلالات رایج است که بخشی از خانواده‌ها را مشغول خود کرده است در این مقاله علاوه بر آشنایی کوتاهی درباره اوتیسم می‌خواهیم بهترین دکتر تشخیص اوتیسم در تهران را نیز معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

فوق تخصص اوتیسم کودکان در تهران

فوق تخصص اوتیسم کودکان در تهران

فوق تخصص اوتیسم کودکان در تهرانبا توجه به شیوع اختلال اوتیسم و اینکه این بیماری تا حدودی علتش ناشناخته است بسیاری از والدین به دنبال دکتر و مرکز تخصصی خوب برای ارزیابی و درمان این بیماری برای کودکشان هستند. امروز در این مقاله می‌خواهیم به معرفی بیماری اوتیسم و دکتر متخصص آن بپردازیم. با ما همراه باشید.

پیش دبستانی کودکان اوتیسم

پیش دبستانی کودکان اوتیسم

امروز در خدمت شما عزیزان با موضوع پیش دبستانی کودکان اوتیسم خواهیم بود.این پژوهش با هدف شناخت وآگاهی همه جانبه در مورد بیماری اوتیسم و به منظور کمک ویاری رساندن به این قشر از جامعه گردآوری شده است